Рекомендації для перукарень та салонів краси по виходу з карантину

Біла Яна
автор
06 / 05 / 2020

04.05.2020 року Головний державний санітарний лікар України видав Розрорядження № 31 «Про проведення громадського обговорення деяких вимог до протиепідемічних заходів при послаблені каратину», в якому, зокрема розміщено проект тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при наданні послуг перукарями та салонами краси.

Так, рекомендовано:

  1. Проведення температурного скринінгу всіх працівників перед початком робочої зміни з подальшим не допусканням до виконання обов’язків працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37.2 С, в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань.
  2. Прийом клієнтів здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу не менше 15 хвилин між відвідувачами для виключення контакту між ними. Очікування черги повинно здійснюватись ззовні приміщення з дотриманням соціального дистанціювання (1.5 м).
  3. Перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують малолітніх дітей та/або осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю.
  4. Організації на вході до закладу місць для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активно діючої речовини понад 60 % для ізопропилових спиртів та понад 70 % для етилових спиртів.
  5. Дозволяється одночасне перебування клієнтів у закладів з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування. Допуск клієнтів у заклад та перебування у закладі до початку надання послуги дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторі, або захисній масці, так, щоб були покриті ніс та рот.
  6. Між місцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не менше двох метрів.
  7. Працівники повинні обов’язково використовувати медичні маски або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички.
  8. Після кожного клієнта проводиться дезінфекція і поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти та дезінфекція інструментів багаторазового використання.
  9. Суб’єкт господарювання повинен забезпечити:
  • Працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезинфікуючих засобів і організувати контроль за їх використаннямї
  • Інформувати клієнтів про встановлені обмеження
  • Нанесення відповідного тимчасового маркування з метою уникнення скупчення перед входом та дотримання дистанції перебування в черзі
  • Вологе прибирання миючих та дезінфенкційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не раніше, ніж кожні 2 години та після закінчення зміни
  • Тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризики

        10. Працівники повинні:

  • Регулярно мити руки з рідким милом та обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання тощо
  • Прикривати рота та носа при кашлі та чханні зігнуто. Рукою в лікті або одноразовою серветкою
  • Утримуватись дотиків обличчя руками
  •  Утримуватись контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань
  • Самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

 

Наразі це лише проект, і тільки рекомендації, тож говорити про відповідальність за їх недотримання зарано. Втім, здоровий глузд підказує, що краще їх дотримуватись.